ایده هایی برای چیدمان محیط کار

 

 

 مبلمان اداری کاسپین

ایده هایی برای چیدمان محیط کار

میز کار همان طور که هر کارمند اداری که مدت زمانی را در یک اتاق کار گذرانده ممکن است به شما بگوید، محل کاری راحت و زیبا (خوش دکور) می تواند روحیه انسان را بالا برده و بهره وری را افزایش دهد. همه ی اداره ها به کارمندان خود اجازه می دهند اتاق کار خود به صورت شخصی دکور کنند. با در هم آمیختن انواعی از ابزارهای کاری معمول مثل صفحه زیر ماوس، تابلو آگهی ها، و وسایل روی میز با وسایل شخصی، هرکسی می تواند اتاق کار خود را به خانه ای دیگر به دور از خانه ی اصلی خود تبدیل کند.

 

وسایل رنگارنگ


می توانید از وسایل پرکاربرد میز مثل قلمدان و سبد به عنوان بازتاب دهنده ی شخصیت خود استفاده کنید. فنجان پلاستیکی خود را با استفاده از برچسب های زیبا تزئین کنید. برای نگهداری نامه های ارسالی روزانه به جای سبد سیاه از سبد فلزی صورتی یا سبز استفاده کنید. از توپ استرس‌ هایی استفاده کنید که به شکل توپ گلف، توپ بیسبال، و یا جمجمه و استخوان دزدان دریایی هستند. تابلوی آگهی ها یا تابلو گچی که روی آن قابی زیبا رنگ شده می تواند لیست فعالیت های روزانه را برایتان مشخص کند. از پد یادداشت و برگه های خود چسب استفاده کنید که زیر آن ها طراحی یا گفتارهای حکیمانه چاپ شده است.

 

گیاهان


نگه داشتن گیاه روی میزکار به فضای کار شما جان می بخشد و به شما فرصت استراحتی می دهد که در میانه ی کاغذبازی و کار با اعداد و ارقام به هرس و آب دادن گیاهان بپردازید. گزینه های پیش روی شما از گیاهان ساده ی گلدانی تا درختان مینیاتوری به همراه سنگ ها و آبشارهای ظریف و شاخ و برگ های مینیاتوری متغیر هستند. باید قرار دادن گیاهان روی میزکار خود را با دقت زیادی انجام دهید. آن ها را دور از کامپیوتر، تجهیزات الکترونیکی و اسناد مهم نگه دارید تا در صورت افتادن گیاه یا رخ دادن اتفاقی هنگام آب دادن به آن مشکلی پیش نیاید. در صورتی که وقت زیادی برای نگهداری از گیاه زنده ندارید، گیاهان مصنوعی پلاستیکی یا پارچه ای روش بسیار خوبی برای رنگ و رو دادن به اتاق کار شما هستند، بی آن که نگران نگهداری روزانه آن ها باشید.

 

عکس های شخصی


عکس های اعضای خانواده به افراد حس در خانه بودن را می دهد و محیط کار را گرم تر و راحت تر می کند. چند عکس قاب گرفته شده و یا چند عکس ساده که به تابلوی آگهی ها چسبانده شده، خانواده ی شما راحتی در ساعت های پراسترس اضافه کاری نزدیک شما نگه می دارد. عکس های شخصی همچنین جلوه ای از نوع شخصیت شما را به همکارانتان ارائه می کنند و می توانند به عنوان محرکی برای آغاز گفتگو حین استراحت و زمان ناهار عمل کنند.

 

ظرف شکلات و تنقلات


ظرف کوچکی از آب نبات، خشکبار و دیگر تنقلات را روی میز خود بگذارید تا در طول روز آن ها را نوش جان کنید. این کار از رفتن پر هزینه شما به سراغ سوپر مارکت جلوگیری می کند. برای اهمیت به سلامتی می توانید تخمه آفتابگردان و کشمش را جایگزین آب نبات کنید. قرار دادن تنقلات روی میز راه مناسبی برای برقراری ارتباط اجتماعی و جشن گرفتن عیدها و سایر مناسبت های خاص است.

 

روشنایی


کار کردن در اتاق اداری زیر نور تند مهتابی می تواند به چشمتان فشار بیاورد . فضای کار خود را با اضافه کردن یک چراغ میز باتری خور تغییر دهید که بر روی آن لوگوی تیم ورزشی محبوب شما، یک شخصیت کارتونی و یا یکی از چهره های موسیقی پاپ چاپ شده است. چراغ دکوریِ فانوسی شکل و یا چراغ گدازه ای می تواند به جلوه و نمای اتاق کار شما بیافزاید.

 

 

کلمات کلیدی: چیدمات,محیط کار,محیط اداری,چیدمان محیط کار,میز کار,اتاق اداری,فضای کار,اتاق کار,دکوراسیون محیط اداری,مبلمان اداری

 

محصولات

تازه ترین محصولات تولیدی شرکت کاسپین